Гарантія та гарантійні зобов’язання
До уваги! На всі товари, представлені на нашому сайті поширюється офіційна гарантія від сервісних центрів виробника. Термін гарантійного обслуговування визначається сервісною політикою виробника та вказується на гарантійному талоні на товар, а також в описі товару на сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника та гарантійний талон інтернет-магазину “VPoint”. Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та посібником з експлуатації.
Перевірка комплектності та відсутності дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.
Повернення або обмін товару на протязі 14 календарних днів після покупки. В залежності з “Законом про захист прав споживачів” покупець нашого магазину має право повернути або обміняти куплений товар (в магазині або на сайті) на протязі 14 днів після покупки.
Уважно, поверненню або обміну підлягає тільки новий товар, який не був у експлуатації і не має слідів використання.
Гарантійний термін товару починається з дня продажу. Претензії споживача, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли через порушення покупцем правил експлуатації, зберігання, транспортування, дій третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Поверненню чи обміну підлягає лише новий товар, який не був у вживанні та не має слідів експлуатації, тобто: упаковка не пошкоджена, товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін, тощо.
Товар не може бути повернений чи прийнятий на гарантію:
• Внаслідок значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (зокрема в наслідок пошкодження серійного номеру на товарі);
• В наслідок не правильного підключення, а також нестабільності електромережі, що перевищують встановлені українським стандартом норми;
• Якщо ремонт виробу було здійснено особою, яка не уповноважена виробником або магазином;
• Через значний негативний вплив довкілля (природних явищ).
Також повинні бути:
• Повний комплектація товару
• Цілісність і усі компоненти упаковки
• Заводська манкіровка та пломби.
Гарантія не розповсюджується на аксесуари:
Несправний виріб у гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання необхідності їх заміни або ремонту залишається за сервісним центром виробника.
За якість гарантійного ремонту відповідає сервісний центр виробника. За умови, якщо ремонт виробу з технічних причин неможливо, користувач надає відповідний акт, на підставі якого покупець самостійно вирішує всі питання заміни або повернення грошей за
товар безпосередньо з організацією (продавцем) товару. Комплектація товару та характеристики можуть змінюватися виробником без попередження.